Thursday, March 10, 2011

Knapa dan knapa??


Knapa aku ssh sgt nak tulis blog


1) sebab tak tau mnatang apa nak ckp
2) bila aku tau mnatang apa nak cakap, mesti aku takde depan komputer, contohnye, mesti aku tgh wat esemen, or tgh keje kat SB, or tgh stalk org kat FB, or tgh mengusha awek2 latino kat architecture building
3) bila dah ade idea and da ade kat depan komputer, mesti lame gila nak susun2 ayat and karang apekejadah nak tulis sampai berjam2 habes satu malam meraban kat blog, tu yg aku tak gemar tuuuuuhhh!!!!
4) bila dah sudah tulis sume2, mesti ade keraguan nak post sbb ase cam tak ckop ilmu nak ckp pasal something like macam aku tau sume bende pasal bende tu...
-_____________________-" membazir berjam2 karang......

sekain.. aku sengal

3 comments:

  1. bengong... SEKIAN salah eja... malas nak edit

    ReplyDelete
  2. hahahaha, agak kesian gak la tak reti eja sekian, haha, aku pown menghadapi situasi yg same bile nak tulis blog, tp part yg usha awek latino kat archi building tu aku tak sure same ke tak, hahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha...baget kat archi building ade je awek latino....

    ReplyDelete